lördag 16 oktober 2010

Hej, nu är jag tillbaka.

Det finns de som hört av sig till mig och undrat varför jag inte kommit med några nya inlägg på min blogg på länge.Jag har t o m fått vanliga brev om det, vilket är lite roligt.

Det är naturligtvis kul att det finns någon som överhuvudtaget märkt att jag legat lågt med bloggandet några månader.

Men förklaringen är enkel. Titta bara på den stora bilden så förstår ni. Jag har helt enkelt gjort som Thomas Bodström, även under valrörelsen prioriterat familjen.

Den 26:e den här månaden kommer jag att delta vid mitt sista kommunfullmäktigemöte efter att ha varit ordinarie ledamot i över 35 år. Så nu börjar mitt nya ,lite mer fria och obundna, liv.

Visst, jag kommer säkert att sakna en del av det som varit.Men det ger mig ockå möjligheten att börja något nytt.

Men så mycket är klart att så länge jag kan kommer jag att ,med de möjligheter som står till buds ,ge uttryck för mina åsikter om hur samhället bör utvecklas och fungera.

Så hej. Nu är jag här igen. Och räkna för säkerhets skull inte bort mig än.
Och du, nu finns jag även på facebook.

Inga kommentarer: